niedziela, 17 stycznia 2010

Z pamiętnika mojego- którego nie mam..

Nie patrzcie na tytuł tego wpisu- coś musiałem wpisać, a to mi do głowy przyszło...
Za mną na gałęzi (górna część łóżka piętrowego na AMce tak się zwie) śpi mój współlokator. Na biurku ogólny nieogar.... Woreczek z Super-pharmu bom chory był i rutinoskorbin, klucze, blok milimetrowy, termometr, linijka, ekierka, kalkulator, opakowanie na fioletowe pióro, kubek brudny z cytryny i cukru, trójkąt nawigacyjny papier toaletowy Velvet, który nigdy się nie kończy bo jest taaaki długi, przenośnik, kalendarz.... i co najważniejsze- kubek z moją czerwoną herbatą.
Przede mną wisi zdjęcie żony mojej, z którą bym się chętnie zobaczył... Może by tak po drodze do Szczecina zajechała?.. I zdjęcia z Jamnej (w sumie nasze wspólne też jest z Jamnej). No i nieśmiertelne hasło przyświecające nauce w pokoju 506A- "To wszystko jest kwestią psychiki. Im bardziej chcesz, tym mniej wchodzi".
Otacza mnie stos ściąg... Chemia Budowa i Stateczność, Konstrukcja maszyn, Fizyka... wszędzie są one... ściągi, czy to może świadczyć o zbliżającej się sesji? TAK! PRAWIDŁOWA ODPOWIEDŹ!:)

No dobrze, kończę ten dziwny wywód... miałem ochotę napisać coś, więc to zrobiłem. I dzisiaj posucha będzie- żadnych piosenek, zdjęć... tylko słowa me :)


Pozdrawiam Ciebie Czytelniku,
paweł stefan


PS Bo na forum to chcę powiedzieć Żono ma- Kocham :D

2 komentarze:

  1. Hanuś tez zjadla by bita smietane...trochem teskniem za Wami ... z MM zobacze sie wkrotce ale z PP...ufff ciezko stwierdzic...brakuje Was...buz buz:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mamy swoja "czaso-przestrzen" zapraszamy tutaj;)

    Hanus... wiesz co mi sie przypomnialo? hehe stare dobre czasy, jak jeszcze PP nie znalam:D i mialysmy swoje blogi, i te cudne komentarze... heh...

    i znowu cos sie popsulo, bo nie moge pisac wogole w sieci polskich liter a w wordzie np moge, PP o co kaman??

    OdpowiedzUsuń